صحبتهای دخیا و فن خال در مورد تمدید قرارداد دخیا

دخیا در شرایطی قراردادش با منچستریونایتد را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد که در تمام بازی های فصل جاری این تیم، از سوی فان خال در میان لیست ۱۸ نفره هم قرار نگرفته بود. او که تا آستانه رفتن به رئال مادرید نیز پیش رفت، پس از منتفی شدن انتقالش، با شیاطین سرخ تمدید کرد تا بار دیگر بتواند فرصت حضور در چارچوب دروازه منچستر یونایتد را پیدا کند.

لوئیس فان خال که به شدت از دخیا برای تمایلش به ترک یونایتد عصبانی بود، پس از تمدید قرارداد این بازیکن گفت: از تمدید قرارداد دخیا به وجد آمدم. او یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر دنیاست. دخیا جوان است و آینده ای روشن پیش روی اوست. او هنوز جا برای یادگیری و پیشرفت بیشتر دارد.
داوید بین هواداران یونایتد بسیار محبوب است و یکی از مهمترین بازیکنان ماست. او به انتخاب هواداران، بهترین بازیکن یونایتد در دو فصل اخیر بوده و همه از ماندن او خوشحالیم.

دخیا هم پس از تمدید قراردادش گفت : بسیار مشتاقم تا دوره جدیدی از فوتبالم در منچستریونایتد را آغاز کنم و برای شروع آن بی تابم.  همیشه بازی برای یونایتد، کنار بازیکنان بزرگی که اینجا هستند و مقابل هواداران پرشورش در الدترافورد، لذتبخش است.
برای پایان دادن به یک تابستان سخت و دشوار و تمرکز دوباره روی بازی برای یونایتد، انگیزه بسیاری دارم. سخت تلاش خواهم کرد تا بتوانم بار دیگر به تیم و هم تیمی هایم کمک کرده و در راه رسیدن به اهداف مهممان، مهره موثر و مفیدی باشم.”

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “صحبتهای دخیا و فن خال در مورد تمدید قرارداد دخیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *