سواری بایرن مونیخ به گواردیولا

گواردیولا
گواردیولا
گواردیولا

سواری بایرن مونیخ به گواردیولا

گواردیولا فصل آینده بایرن مونیخ رو به مقصد منچستر سیتی ترک خواهد کرد .

پپ گوارديولا، فصل آينده بايرن مونيخ را به مقصد منچسترسيتي ترک خواهد کرد و همين مسئله باعث شده تا بعضي کارشناسان فوتبال آلمان به انتقاد از اين سرمربي اسپانيايي بپردازند. ديتمار هامان، بازيکن سابقه بايرن مونيخ، معتقد است که گوارديولا از اين تيم سوء استفاده کرده است.

هامان گفت:” تصور مي کنم که بايرن مونيخ به گوارديولا سواري داده است. وضعيتي که در حال حاضر در بايرن مونيخ مي بينيم، طبيعي نيست و من از اينکه باشگاه اجازه داد چتين اتفاقاتي رخ دهد، کاملا متعجب هستم. به نظر مي رسد گوارديولا ديگر آن احترام لازم را براي باشگاه قائل نمي شود. او هيچ گاه تمامي کارت هايش را در بازي به بايرن مونيخ نشان نداده است و اکنون باشگاه نسبت به شش هفته گذشته، نماي ديگري دارد. مسئولان بايرن مونيخ قدرت زيادي را به سرمربي خود نسبت به دو سال گذشته داده اند.”

هامان در ادامه مي گويد که اگر گوارديولا نتواند بايرن را در فصل جاري قهرمان کند، دستاورد فوق العاده اي را در اين باشگاه از خود به جا نگذاشته است:” در صورتي که تيم نتواند امسال قهرمان ليگ قهرمانان شود، بايد بگوييم که عصر گوارديولا در بايرن مونيخ نه عالي، بلکه صرفا خوب بوده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سواری بایرن مونیخ به گواردیولا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *