سردار کولاک کرد

سردار آزمون
سردار آزمون
سردار آزمون

سردار کولاک کرد 

فوتبال جهان :

درخشش مهاجم ایرانی و کولاک  آن در شب پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر روسه باعث شد تیمش با پیروزی از سد میزبان نامدارش بگذرد و بار دیگر با تلاش سردار ایرانی ها به رده دوم جدول لیگ روسیه بازگردد .

در شبی که روستوف مثل چند بازی گذشته سردار آزمون را در پیکان خط حمله اش قرار داده بود موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی با نتیجه ۳-۱ دینامو مسکو را از پیش رو بردارد تا با ۵۷ امتیاز اختلاف دو امتیازی اش با زسکا صدرنشین را حفظ کرده و بار دیگر جایگاه دوم را از زنیت پس بگیرد.

آزمون در حالی موفق شد با دو گل دقایق ۴۰ و ۵۰ خود از شکست در مسکو یک پیروزی برای زردپوشان روستوف بسازد که این تیم در ابتدا با گل دقیقه ۱۸ مهاجم دینامو عقب افتاده بود اما درخشش سردار به داد شاگردان قربان بردی اف رسید تا این تیم به یک برد ارزشمند و سرنوشت ساز در راه قهرمانی برسد. کولاک سردار در پایتخت روسیه از لحظه ای آغاز شد که این بازیکن از یک موقعیت مرده گل اول تیمش را ساخت تا تیمش با شکست به رختکن نرود.

سردار کولاک کرد
در نیمه دوم آزمون بار دیگر تکنیک ناب ایرانی ها را با یک دریبل دوطرفه به رخ همگان کشید و با زدن گل دوم خود روستوفی ها را به یک برد ارزشمند در ورزشگاه آرنا خیمکی مسکو رساند گرچه کار او را در دقیقه ۶۴ فیدور کوردجاسوف تکمیل کرد تا این تیم با برد ۳-۱ از میدان خارج شده و همچنان سایه اش بر سر صدرنشین سنگینی کند. نکته جالب این که سعید عزت الهی دیگر ایرانی روستوف هم اولین بازی خود در لیگ روسیه را تجریه کرد و برای دقایقی به میدان رفت آن هم در شرایطی که به تازگی از بیماری و دوران نقاهت بازگشته بود.
سردار آزمون هم با دو گلی که امشب به ثمررساند با ۸ گل زده در لیگ برتر روسیه جایگاه ششم برترین گلزنان این لیگ را به خود اختصاص داد تا این شانس را داشته باشد برای سومین هفته متوالی عنوان بهترین بازیکن روستوف را به خود اختصاص داده و در تیم منتخب هفته روسیه قرار بگیرد.

سردار کولاک کرد
در فاصله دو هفته به انتهای فصل روستوف با ۵۷ امتیاز از ۲۸ بازی پشت سر زسکا مسکو ۵۹ امتیازی و بالاتر از زنیت ۵۵ امتیازی یکی از اضلاع قهرمانی این فصل روسیه را تشکیل داده و حضورش در یورولیگ را قطعی کرده است و در صورت قهرمانی به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شده و در صورت نایب قهرمانی به پلی آف لیگ قهرمانان پا می گذارد.

با تشکر /international.abipooshan.ir

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سردار کولاک کرد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *