رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید

رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید
رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید
رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید

رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید

فوتبال جهان گزارش می دهد :

زیدان : با شکست خفیف منچستر سیتی به فینال رسیدیم  ٬ خیلی خیلی خوشحالم ولی با گرفتن جام حتما بیشتر روی نیکت رئال لذت میبرم . در پایان از تمام بازیکنانم که سخت تلاش کرند ممنونم و امیدوارم بازیکنانم فینال رو مثل امشب بازی کنند . با ما همراه باشید با مشروح خبر …

زین الدین زیدان که ۵ ماه است روی نیمکت مربیبگری رئال می نشیند، امشب موفق شد کهکشانی ها را به فینال لیگ قهرمانان برساند.

رئال با تک گل نیمه اول گرت بیل موفق شد منچسترسیتی را در برنابئو شکست داده و راهی فینال شود. این چهاردهمین حضور کهکشانی ها در فینال این تورنمنت است.

زیدان در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:” برای این پیروزی سختی زیادی کشیدیم و می دانستیم که روند بازی اینگونه خواهد بود. از تلاش بازیکنانم بسیار راضی و خوشحال هستم و آنها شایسته رسیدن به فینال بودند. یک قدم دیگر به جلو برداشتیم و خوشحالم اما هنوز کار خاصی انجام نداده و جام را فتح نکرده ایم. امشب هواداران نیز فوق العاده بودند و از دقیقه یک تا دقیقه پایانی از ما حمایت کردند. هواداران رئال همواره خاص هستند.”

 

رونالدو:” او کار خودش را به خوبی انجام داد و مثل همیشه بود. فکر می کنم علاوه بر رونالدو، همه بازیکنان تلاش زیادی به خرج دادند و به خصوص در امور دفاعی فوق العاده بودیم.”

 

فینال:” هنوز تا آن بازی زمان زیادی باقیمانده و فعلا باید در زمان حال زندگی کنیم. باید از این پیروزی لذت برده و آن را جشن بگیریم. تکرار می کنم که این فقط یک قدم به جلو بود و کار نهایی را باید در فینال و با قهرمان شدن انجام دهیم. طبیعی است که به عنوان یک مربی رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ را داشته باشم و امیدوارم در نهایت به هدفمان برسیم.

با تشکر 

https://international.abipooshan.ir

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رئال به فینال لیگ قهرمانان رسید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *