درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس

درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس
درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس
درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس

درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس

درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس / فوتبال جهان : در حاشیه بازی آلمان – اوکراین / پلیس با حضور به موقع از اختشاشات هواداران تیم آلمان جلوگیری کرد. این بازی با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع تیم آلمان به پایان رسید .

در حاشیه بازی انگلیس و روسیه که شب گذشته در شهر مارسی برگزار شد، میان هواداران دو تیم درگیری‌هایی پیش آمد که به مجروح شدن ۳۵ نفر انجامید.

ظاهرا اتفاق مشابهی در انتظار بازی امشب تیم های ملی آلمان و اوکراین هم بود. بیش از پنجاه هولیگان آلمانی در نزدیکی یک ایستگاه قطار به هواداران اوکراین حمله برده و صندلی‌های کافه‌های نزدیک خود را نیز به سمت آنها پرتاب کردند.

شاهدان عینی به “آژانس خبری آلمان” گفتند که پلیس فرانسه برای متفرق کردن اغتشاشگران خیلی دیر وارد عمل شد. به نظر می‌رسد این پنجاه نفر از طرفداران حزب راستگرای افراطی آلمان هستند که با سوءاستفاده از موقعیت برگزاری تورنمنت بزرگ جام ملت‌ها برای پیاده کردن اهداف خود به فرانسه سفر کرده‌اند. در این میان گزارشگر شبکه تلویزیونی “اشپورت وان” نیز هدف این حملات قرار گرفت و ضرباتی هم به دنده‌هایش وارد شد.

گفتنی است امروز سه مینی بوس حامل تماشاگران آلمانی که به سمت شهر لیل در حرکت بودند، بعد از بازرسی متوقف شدند و معلوم شد هیجده نفر از هولیگان‌های بدسابقه در ساک خود ماسک‌هایی حمل می‌کردند تا به صورت ناشناس ناآرامی‌هایی را به وجود آورند.

پلیس فدرال آلمان که در مرزهای فرانسه ماموریت ویژه‌ای را به مناسب جام ملت‌های اروپا بر عهده دارد و طی دو روز گذشته در مرزهای بلژیک، فرانسه و لوکزامبورگ مستقر شده‌اند.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درگیری هواداران تیم ملی آلمان با پلیس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *