تساوی چلسی برابر نیوکاسل

چلسی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

شاگردان ژوزه مورینیو که بدترین شروع سه دهه اخیرشان را داشتند، در این دیدار هم دو امتیاز حساس را از دست دادند تا همچنان فاصله زیادی با سایر رقبا داشته باشند.
آبی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در ۱۵ دقیقه ابتدایی کاملا بر توپ و میدان تسلط داشتند اما این نیوکاسل بود که اولین خطر جدی بازی را در دقیقه ۱۷ ایجاد کرد.
برتری چلسی ادامه پیدا کرد اما آنها نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، آیوزه پرز در دقیقه ۴۲ میزبان را پیش انداخت.
ارسال وورنون آنیتا از سمت راست با ضربه والی تماشایی پرز، به گل اول بازی تبدیل شد. نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید


نیمه دوم را نیوکاسل بهتر آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ۶۰ به گل دوم رسید. این بار پرز در نقش گلساز ظاهر شد و ضربه کرنر خوبش را جورجینیو وینالدوم به گل دوم کلاغ ها تبدیل کرد.
مورینیو که می دید تیمش چیزی برای از دست دادن ندارد، بلافاصله دو تعویض انجام داد و رادامل فالکائو و ویلیان را به جای ماتیچ و لوئیک رمی به میدان فرستاد.
این تعویض ها روند بازی را به سود چلسی تغییر داد و این تیم در دقیقه ۷۹، اختلاف را به حداقل رساند.روی پاس ادن هازارد بود که رامیرس با ضربه ای دقیق، حساب کار را ۲-۱ کرد


بعد از این گل هم حملات چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۸۶، ویلیان گل تساوی را به ثمر رساند. ارسال ویلیان روی دروازه نیوکاسل بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند، وارد دروازه شد و کار را به تساوی کشاند.
در دقایق پایانی هر دو تیم برای زدن گل پیروزی تلاش کردند اما فایده ای نداشت و در نهایت دو تیم امتیازات را قسمت کردند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تساوی چلسی برابر نیوکاسل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *