تساوی دورتموند برابر دارمشتات در خانه

بروسیا دورتموند در آخرین دیدار از هفته هفتم بوندس لیگا، در خانه خود مقابل دارمشتات به نتیجه ای بهتر از تساوی ۲-۲ نرسید .

شاگردان توماس توخل تا ثانیه های پایانی بازی از حریف پیش بودند اما با دریافت گل تساوی، دو امتیاز حساس را از دست داد و فاصله شان با بایرن مونیخ صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد.
از دقایق ابتدایی بروسیا دورتموند مصمم نشان می‌داد و هنریک مخیتاریان در میانه میدان مهارناشدنی به نظر می‌رسید و مدافعان حریف را آزار می‌داد. دقیقه یازده مارکو رویس موقعیت داشت دروازه دارمشتات را باز کند اما توپش با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
بر خلاف جریان بازی، این تیم میهمان بود که به گل نخست رسید. دقیقه ۱۱ اشتباه گوندوگان در از دست دادن توپ، بازیکنان دارمشتات را صاحب یک ضدحمله کرد و مارسل هلر روی پاس گوندورف توانست دروازه رومان بورکی را باز کند

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود اوبامیانگ روی پاس رویس نتیجه را به تساوی بکشاند اما ضربه این مهاجم گابنی راهی به درون چارچوب نیافت.
این بازیکن یکبار دیگر دقیقه ۲۲ فرصت داشت اینبار روی پاس گوندوگان دروازه دارمشتات را باز کند اما باز هم ناکام ماند. شاگردان توخل همچنان به حملات خود می‌افزودند و توسط گوندوگان، وایگل و اوبامیانگ حریف را تحت فشار مضاعفی قرار داده بودند. آمار نشان می‌داد دورتموند تا پایان نیمه اول شش موقعیت گلزنی ایجاد کرد با این حال این نیمه با نتیجه ۱ بر ۰ به سود دارمشتات پایان یافت.
در آغاز نیمه دوم بازی از سرعت ۴۵ دقیقه نخست برخوردار نبود و زردپوشان وست‌فالن به پاس‌کاری و حفظ توپ مشغول بودند اما آهسته آهسته به حرکت خود به سمت زمین حریف ادامه می‌دادند تا اینکه دقیقه ۶۳ بالاخره موفق شدند توسط اوبامیانگ نتیجه را ۱ – ۱ کنند. این گل روی همکاری زیبای کاگاوا و گینتر مهیا شد.


تنها هفت دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم اوبامیانگ اینبار روی حرکت گوندوگان و یانوزای موفق به باز کردن دروازه دارمشتات شد. در ادامه دورتموندی‌ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در یک غافلگیری عجیب دقیقه ۹۰ گل دوم را دریافت کردند.
آیتاک سولو زننده این گل بود که روی یک ضربه آزاد به دست آمد و مانع از این شد که دورتموندی‌ها سه امتیاز این بازی خانگی را به حساب خود واریز کنند. این دومین ناکامی دورتموند بعد از پنج هفته درخشش و تکیه زدن بر صدر جدول بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تساوی دورتموند برابر دارمشتات در خانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *