برتری خفیف منچستریونایتد برابر زسکا مسکو

منچستریونایتد در دیداری خانگی در لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه ۱-۰ زسکا مسکو را شکست دهد .

منچستری ها که در مسکو مقابل زسکا با تساوی متوقف شده بودند، در این دیدار توانستند به سه امتیاز برسند و شانس شان برای صعود را افزایش بدهند.
بازی با برتری منچستریونایتد آغاز شد و این برتری تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما این برتری در حفظ توپ و میدان، به ایجاد موقعیت چندان خطرناکی منجر نشد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. جدی ترین موقعیت شیاطین سرخ در این نیمه، در دقیقه ۳۷ نصیب مارکوس روخو شد اما ضربه والی این مدافع آرژانتینی، راهی به چهارچوب دروازه زسکا نداشت.

نیمه دوم هم با حملات یونایتد آغاز شد اما خیلی زود بازی به تعادل کشیده شد. این روند تا دقیقه ۷۰ ادامه داشت تا اینکه بار دیگر حملات میزبان شدت گرفت.
ابتدا وین رونی در دقیقه ۷۲ یک موقعیت خوب را از دست داد و سپس نوبت مایکل کریک بود که ضربه اش را با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون بزند.
بعد از این دو موقعیت، نوبت زسکا بود که یک خطر بسیار جدی روی دروازه داوید دخیا ایجاد کند اما این دروازه بان اسپانیایی در موقعیت تک به تک، ضربه دومبیا گرفت.

اما سرانجام در دقیقه ۷۹، قفل دروازه ها توسط وین رونی شکسته شد و منچستریونایتد ۱-۰ پیش افتاد. پاس کریک، لینگارد را در سمت راست محوطه جریمه زسکا صاحب فرصت کرد و او با یک ارسال دیدنی، رونی را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ ضربه سر کاپیتان شیاطین سرخ، کار را تمام کرد.
دو دقیقه بعد رونی می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما آکینفیف دروازه زسکا را نجات داد. در دقایق باقی مانده توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد ۱-۰ پیروز شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برتری خفیف منچستریونایتد برابر زسکا مسکو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *