برتری بایرن مونیخ برابر دیناموزاگرب

بایرن در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه دینامو زاگرب به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کرد.

در حالی که صعود بایرنی ها به مرحله بعد به عنوان تیم اول گروه F قطعی شده بود اما آنها در این دیدار هم باانگیزه مقابل حریف کروات قرار گرفتند و در نهایت به پیروزی رسیدند.
در آخرین بازی مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در حالی در کرواسی میهمان دینامو زاگرب بود که پیشتر صعود خود را به دور بعدی مسجل کرده و تیم حریف هم امیدی به صعود از این مرحله نداشت.
بازی مطابق انتظار با برتری باواریایی‌ها آغاز شد. آنها دقیقه چهار صاحب نخستین موقعیت گلزنی شدند. کرنر ارسالی ژابی آلونسو روی سر مهدی بن‌عطیه فرود آمد اما ضربه سر اینه مدافع مراکشی از بالای دروازه تیم میزبان به بیرون رفت. در مقابل یاران دینامو سه دقیقه بعد فرصت خطرناک‌تری به دست آوردند اما اسون اولرایش که امشب به جای مانوئل نویر در چارچوب دروازه بایرن ایستاده بود با یک شیرجه خارق‌العاده توانست با یک دست توپ را راهی کرنر کند. در ادامه حملات کروات‌ها ادامه داشت اما بایرنی‌ها با خونسردی و به خوبی به دفاع می‌پرداختند و بارها بازیکنان حریف را در تله آفساید گیر انداختند. شاگردان گواردیولا با هنرنمایی ریبری در میانه میدان که اثری از مصدومیت نه ماهه در او دیده نمی‌شد توانستند تا دقیقه ۲۰ سه فرصت گلزنی خلق کنند.
هفت دقیقه بعد نوبت به رافینیا رسید تا او هم شانسش را امتحان کند، اما شوت سرکش این مدافع برزیلی هم از کنار تیر راست دروازه راهی اوت شد. پیش از پایان نیمه اول کوریچ یک ضربه آزاد ارسال کرد که روی سر سودانی فرود آمد ولی با اینکه اولرایش خروج ناموفقی از دروازه‌اش داشت بن‌عطیه نگذاشت این حرکت به سرانجام برسد و نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم با آمدن توماس مولر و جروم بواتنگ بجای فرانک ریبری و مهدی بن‌عطیه و بدون تغییر در ترکیب دینامو زاگرب آغاز شد. در این نیمه هم نخستین موقعیت گلزنی روی کرنر ارسالی آلونسو بدست آمد اما ضربه یوشوا کیمیچ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اما از حملات مکرر نیمه اول خبری نشد، تا اینکه دقیقه ۶۱ روبرت لواندوفسکی که چند هفته‌ای گل نزده بود، روی سانتر مولر از جناح راست موفق شد با یک ضربه سر گل نخست بازی را به ثمر برساند. از این گل فقط چهار دقیقه گذشته بود که بار دیگر این مهاجم لهستانی این بار روی تلاش روده توانست دروازه حریف را باز کند. این سی‌امین گل لواندوفسکی در ۴۶ باری که در چمپیونزلیگ بازی کرده بود محسوب می‌شد.
در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرن با همان دو گل به پیروزی رسید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برتری بایرن مونیخ برابر دیناموزاگرب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *