بازار داغ نقل و انتقالات اروپا

بازار داغ نقل و انتقالات اروپا

بازار داغ نقل و انتقالات اروپا

بازار داغ نقل و انتقالات اروپا / فوتبال جهان : یورو ۲۰۱۶ به پایان رسید و روزهای داغ نقل و انتقال فوتبال اروپا شروع شد . همراه ما باشید با مهم ترین اخبار نقل و انتقال فوتبالی … جدیدترین انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا …

 

تا همین جا هم نقل و انتقالات مهمی در این تابستان صورت گرفته است؛ از جمله پیوستن زلاتان ابراهیموویچ و هنریک میخیتاریان به منچستریونایتد و رفتن ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی. از امروز تا پایان پنجره تابستانی، می توانید آخرین اخبار نقل و انتقالات را در همین صفحه دنبال کنید و از آخرین تحولات در ترکیب باشگاه های اروپایی مطلع شوید:

سه شنبه (۱۳۹۵٫۴٫۲۲)

– لیورپول قصد دارد موسی سیسوکو، هافبک نیوکسل و لوکاس مورا، هافبک پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد. (اسکای اسپورتس)

– منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن لوکاس هرناندس، مدافع میانی اتلتیکو مادرید است. (ایندیپندنت)

– یوونتوسی ها که به دنبال پیدا کردن جانشینی برای آلوارو موراتا هستند، روی گونسالو ایگواین و الکسیس سانچس به عنوان گزینه های اصلی نظر دارند. (گاتزتا دلو اسپورت)

-باشگاه ناپولی قصد دارد برای خرید اکسل ویتسل، ستاره زینت و تیم ملی بلژیک، پیشنهاد ۲۲ میلیون یورویی به این باشگاه ارائه کند.( گاتزتا دلو اسپورت)

– بعد از اینکه پیشنهاد باشگاه چینی شانگهای SIPG برای خرید انگولو کانته توسط لسترسیتی رد شد، اکنون چلسی برای خرید این ستاره فرانسوی دست به کار شده است. (دیلی تلگراف)

– ژوائو ماریو، هافبک ملی پوش پرتغالی اسپورتینگ لیسبون، به دلیل بازی های خوبش در یورو ۲۰۱۶، مورد توجه چلسی قرار گرفته و این باشگاه لندنی حاضر است ۴۰ میلیون یورو برای او بپردازد. (او ژوگو)

– باشگاه وستهام هم به جمع خریداران گونسالو ایگواین اضافه شد. در حالی که گفته می شد آرسنالی ها به دنبال به خدمت گرفتن این ملی پوش آرژانتینی هستند، اکنون وستهام برای به خدمت گرفتن او پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی داده است. (کالچو مرکاتو)

– باشگاه اسپانیایی ویارئال برای به خدمت گرفتن خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد ابراز تمایل کرد. آنها برای به خدمت گرفتن این بازیکن با اورتون و والنسیا رقابت دارند. (روزنامه اسپورت اسپانیا)

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازار داغ نقل و انتقالات اروپا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *