اولین برد چلسی بعد از اخراج مورینیو

دیدار تیم های چلسی و ساندرلند لحظاتی پیش با نتیجه ۳-۱ خاتمه یافت تا بدون مورینیو و پس از مدت ها در لیگ برتر به یک برد شیرین دست یابد.

چلسی رده شانزدهمی، دو روز پس از اخراج ژوزه مورینیو در استمفورد بریج میزبان ساندرلند بود. دیداری بین دو تیم ته جدولی و شاید اولین بازی ای که چلسی در چنین شرایطی مقابل ساندرلند قرار می گرفت. ساعتی پیش نیز خبر جانشین شدن هیدینک بجای مورینیو منتشر شده و همه این اتفاقات، فضای بازی را کاملا تحت تاثیر قرار داده بود


چلسی خیلی سریع و در عرض ۱۳ دقیقه موفق شد دو گل به میهمان خود زده و تا حدودی خیال هوادارانش را راحت کند. ابتدا ایوانوویچ بود که روی کرنر ارسالی ویلیان موفق شد با ضربه سر دروازه ساندرلند را باز کند و ۸ دقیقه بعد باز هم این بازیکن بود که در متن گل دوم چلسی قرار گرفت. سانتر او پس از منحرف شدن به پدرو رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق موفق شد دومین گل آبی های لندن را به ثمر برساند.

چلسی دقیقه ۳۰ توسط اسکار می توانست به گل سوم نیز دست یابد اما این برزیلی در مصافی تک به تک نتوانست پانتیلیمون را مغلوب کند. نیمه اول با همان دو گل به سود چلسی به اتمام رسید.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه ۴۷ به یک ضربه پنالتی دست یافت. پانتیلیمون، دروازه بان ساندرلند روی ویلیان مرتکب پنالتی شد و یک کارت زرد دریافت کرد. پنالتی را اسکار به گل سوم آبی ها تبدیل کرد.

ساندرلند دقیقه ۵۲ می توانست فاصله را کاهش دهد اما ضربه سر یونس کابول را کورتوا مهار کرد با این حال یک دقیقه بعد، فابیو بورینی، روی یک ریباند موفق شد کورتوا را مغلوب کرده و فاصله را به دو گل برساند.

در ادامه، چلسی با وجود اینکه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت نتوانست به گل دیگری دست یابد و ساندرلند هم توان لازم برای به تساوی کشیدن بازی را نداشت و تنها دقیقه ۹۰ بود که روی ضربه دفوئه می توانست به گل دوم دست یابد اما کورتوا با یک مهار عالی مانع از این امر شد.

در نهایت چلسی موفق شد پس از مدت ها به یک پیروزی شیرین ۳-۱ دست پیدا کرده و ۱۸ امتیازی شود. ساندرلند هم ۱۲ امتیازی و در رده ۱۹ باقی ماند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اولین برد چلسی بعد از اخراج مورینیو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *