آمار ناامید کننده از مهاجم آرسنال

آمار ناامیدکننده مهاجم آرسنال

آمار ناامید کننده از مهاجم آرسنال 

فوتبال جهان تقدیم میکند :

توپچی‌ها که امیدوار بودند در این فصل بتوانند سرانجام عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست آورند، این فصل هم به نتایج سینوسی خود ادامه دادند و در این میان گل نزدن الویه ژیرو بسیار تاثیرگذار بود.مهاجم بلند قامت فرانسوی در این فصل عملکردی ناامیدکننده داشته است. وی در ۱۴ دیدار اخیر توپچی‌ها در عرصه گلزنی ناکام بوده و «صفر» مقابل نام او نقش بسته است.

 

الیویه ژیرو (به فرانسوی: Olivier Giroud) (زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل کشور فرانسه است. او در تیم شهر تولدش به فوتبال بازی کردن رو آورد و شش سال در آکادمی فوتبال آموخت.

ژیرو در فصل ۲۰۱۱-۱۲ بهمراه تیم مون‌پلیه قهرمان لیگ فرانسه (لیگ ۱) شد و عنوان آقای گل را با به ثمر رساندن ۲۱گل و البته به صورت مشترک با گلزن تیم پاری سن ژرمن یعنی کوین گامیرو کسب کرد.

بهترین گلزن لیگ فرانسه در آخرین فصل حضورش در لیگ ۱ به عنوان جذاب ترین فوتبالیست این کشورانتخاب شد. وی اولین بازی ملی خود را در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ در برابر بلژیک انجام داد.الیویه همواره زیدان و ون باستن را الگوی خود قرارداده است. ژیرو در روز ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲ با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۲ میلیون پوند رسماً به باشگاه فوتبال آرسنال پیوست .

 

با تشکر از همراهی شما با فوتبال جهان https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آمار ناامید کننده از مهاجم آرسنال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *